Kiedy chodzi o reklamę wizualną, to osiągnęliśmy znacznie więcej, aniżeli ktokolwiek wcześniej. Jednocześnie też bardzo dużo mówimy w obecnych czasach o tym, iż bez reklamy handel i usługi są właściwie niczym. Choć na temat reklamy powiedziano już niemal wszystko, to zawsze warto podsumować obecny stan wiedzy.

Gadżety reklamowe i ich wartość

Wartość gadżetów reklamowych jest jednym z ważniejszych czynników w przypadku udanej strategii reklamowej. Każdy z nas zna typowe gadżety takie jak różnego rodzaju kubki, długopisy i wiele, wiele innych różnego rodzaju nośników reklamy. Jednak dostawcy prześcigają się w rodzajach nowych gadżetów dostępnych z nadrukiem reklamowym. Doskonałym przykładem takiego działania jest na przykład wiadro z reklamą rozdawane na różnego rodzaju targach. Długopis, smycz i każdy inny gadżet można schować do kieszeni, natomiast osoba z wiadrem nie ma możliwości ukrycia naszego gadżetu i nosi naszą reklamę na terenie całej imprezy.

Sposoby nadruku a ich cena

W kwestiach rodzaju nadruku i nanoszenia reklamy na gadżet nie można oszczędzać. Przede wszystkim chodzi tutaj o to, iż niechlujnie naniesiona reklama będzie klientom źle się kojarzyć. Ponadto też warto jest pamiętać o tym, iż w większości przypadków może dojść do usunięcia nietrwale naniesionej reklamy. Generalnie rzecz biorąc unikać należy naklejek na gadżetach. Mogą one zostać usunięte, a sam nośnik uczyniony „cywilnym”, co niweczy wszelkie wydatki. Powinien też być on możliwie najmniej ścieralny, by skutecznie ograniczyć zużywanie.