Żyjemy w czasach, w których technologia ma duże znaczenie w codzienności. Powszechne stało się posiadanie smartfonów, laptopów, czy nawet smartwatchów. Zdarza się, że wprowadzane na rynek nowinki technologiczne szybko tracą zainteresowanie nabywców i przechodzą do archiwum w miejscach produkcyjnych. Dotąd nie wynaleziono jednakże urządzenie, które zastąpiłoby popularnie wykorzystywane pendrivy. Choć ich zastosowanie to przede wszystkim przechowywanie i przenoszenie danych, to reklamodawcy szybko znaleźli dla nich zadanie zastępcze. O czym mowa?

Nie tylko nośnik danych

Obecnie coraz popularniejsza staje się produkcja pendrive z nadrukiem. Mowa o specjalnie przygotowanym logo firmy lub jej nazwie, które ma zostać umieszczone na urządzeniu. Pendrivy z nadrukiem są o tyle atrakcyjne, że jako gadżet reklamowy doskonale spełniają swoją rolę. Potencjalny nabywca, otrzymując akcesorium w postaci pendrive z logo firmy nie zdecyduje się na jego wyrzucenie, tak jak często ma to miejsce w przypadku ulotek. Regularne korzystanie z otrzymanego gadżetu generować będzie dobre skojarzenia związane z marką.

Łatwy i tani w nabyciu

Dla przedsiębiorców nabycie pendrive jest o tyle korzystne, że hurtowe ilości nośników danych są stosunkowo tanie. Coraz więcej znaleźć można firm dystrybuujących te urządzenia i jednocześnie umożliwiających naniesienie dowolnego grawera lub nadruku. Pendrive dostępne są w wersji z plastikowymi obudowami lub solidniejszymi, metalowymi. Wariant zakupu uzależniony jest od indywidualnych możliwości hurtowni.