Długopis to nie tylko artykuł, którym szybko coś zapiszesz na kartce papieru.
Długopisy reklamowe pełnią już role małych dzieł sztuki, do takich należą długopisy z grawerem. Jako bazę gadżetu używa się eleganckich marek typu Parker lub Waterman. Pozostałe długopisy to tylko lub aż gadżety reklamowe. Strona www.reklamowe.com.pl odsłoni przed Tobą wszystkie tajniki gadżetów, które mogą stać się bardzo poszukiwanymi prezentami.
Dla dobrego klienta
Gadżet reklamowy to też rodzaj prezentu dla Każdy klienta. Długopisy reklamowe, pendrive w intrygującej formie, pióra oraz smycze reklamowe stanowią upominek zachęcający klienta do zapoznania się z charakterem działalności firmy. Darmowy pendrive z nadrukiem będzie nam niezbędny podczas przenoszenia informacji z nośnika na nośnik.
Smycz reklamowa z piórem Parker
Reklama rządzi się swoimi prawami. Obok siebie leży smycz reklamowa oraz pióro Parker. W końcu człowiek biznesu też na czymś musi zawiesić identyfikator. Tu panują demokratyczne zasady współistnienia bytu codziennego i ekskluzywnego. Logo to podstawa, dlatego nawet na najbardziej eleganckim piórze lub długopisie musi być doskonale widoczne. A sam produkt okaże się idealnym prezentem chociażby na okrągłą rocznicę pracy w firmie.
Dobrze napisane – Parker jest marką, ale nie zawiesisz na nim identyfikatora, stąd różnorodność gadżetów nawet dla biznesmena to mus.
Moim zdaniem najlepszy jest prosty długopis z nadrukiem – jak zgubisz, nie będzie szkoda.