Kiedy chodzi o reklamę wizualną, to osiągnęliśmy znacznie więcej, aniżeli ktokolwiek wcześniej. Jednocześnie też bardzo dużo mówimy w obecnych czasach o tym, iż bez reklamy handel i usługi są właściwie niczym. Choć na temat reklamy powiedziano już niemal wszystko, to zawsze warto podsumować obecny stan wiedzy.
Gadżety reklamowe i ich wartość
Wartość gadżetów reklamowych jest jednym z ważniejszych czynników w przypadku udanej strategii reklamowej. Każdy z nas zna typowe gadżety takie jak różnego rodzaju kubki, długopisy i wiele, wiele innych różnego rodzaju nośników reklamy. Jednak dostawcy prześcigają się w rodzajach nowych gadżetów dostępnych z nadrukiem reklamowym. Doskonałym przykładem takiego działania jest na przykład wiadro z reklamą rozdawane na różnego rodzaju targach. Długopis, smycz i każdy inny gadżet można schować do kieszeni, natomiast osoba z wiadrem nie ma możliwości ukrycia naszego gadżetu i nosi naszą reklamę na terenie całej imprezy.
Sposoby nadruku a ich cena
W kwestiach rodzaju nadruku i nanoszenia reklamy na gadżet nie można oszczędzać. Przede wszystkim chodzi tutaj o to, iż niechlujnie naniesiona reklama będzie klientom źle się kojarzyć. Ponadto też warto jest pamiętać o tym, iż w większości przypadków może dojść do usunięcia nietrwale naniesionej reklamy. Generalnie rzecz biorąc unikać należy naklejek na gadżetach. Mogą one zostać usunięte, a sam nośnik uczyniony „cywilnym”, co niweczy wszelkie wydatki. Powinien też być on możliwie najmniej ścieralny, by skutecznie ograniczyć zużywanie.
Jakość to podstawa, nie ma sensu na tym oszczędzać
Wiadro reklamowe, nigdy o tym nie słyszałam. Genialne pomysły są tak proste